كلاس مجازي
کلاس مجازی کلاس زندگی در دنیای اطلاعات

ایمیل خود را برای اشتراک در فید کلاس مجازی وارد کنید:

قدرت گرفته از فیدبرنر


بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/٢۱

برگرفته از: تفریح وار هر روز یک نوشته

نرم‌افزارها و کتاب‌های حجیم و پرهزینه‌ای مانند Rosetta Stone و امثال آن، منابع بسیار خوبی برای یادگیری زبان انگلیسی هستند اما حجیم بودن بیش از حد آنها باعث می‌شود پس از خرید یا دانلود آن، گاهی حتی تا مدت‌ها سراغش را نگیریم. دلیل دیگری که باعث می‌شود سراغ این منابع نرویم آن است که معمولاً نمی‌توان آنها را سر کار برد و استفاده نمود بنابراین استفاده از آنها معمولاً محدود به منزل و اوقات فراغت می‌گردد.

اگر کار شما به نحوی است که ساعت‌های زیادی در طول شبانه‌روز (چه در منزل و چه در محل کار) از کامپیوتر برای کارهای خود استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنم از نرم‌افزار EasyWords استفاده کنید. این نرم‌افزار بعد از اینکه روی کامپیوتر شما نصب شود، همیشه به صورت پنهان در حال اجرا باقی می‌ماند و هر از چند گاه یک بار (مثلاً هر سه دقیقه یک بار که البته قابل تنظیم است) بر اساس الگوریتم هوشمندی که دارد، یک سؤال چندگزینه‌ای یا جاخالی از شما می‌پرسد که شما باید به آن جواب بدهید.

الگوریتم آن به نحوی طراحی شده است که به مرور زمان، سؤالاتی را که درست پاسخ می‌دهید کمتر و کمتر از شما خواهد پرسید و در عوض سؤالاتی که پاسخ آن را بلد نبوده‌اید بیشتر از شما می‌پرسد تا جایی که معنای کلمه مربوطه را کاملاً یاد بگیرید و دیگر اشتباه نکنید.

مزیت این نرم‌افزار در رایگان بودن و کم‌حجم بودن آن است و نیز اینکه در پس‌زمینه اجرا شده و منتظر نمی‌نماند که شما به سراغ آن بروید، بلکه خود مانند یک معلم خصوصی به سراغ شما می‌آید!

شما می‌توانید این نرم‌افزار تحت ویندوز (هم ۳۲ بیت و هم ۶۴ بیت) را با حجم ۱.۷ مگابایت از اینجا دریافت نمایید. این نرم‌افزار در حال حاضر، محدود به زبان‌های انگلیسی، آلمانی و ترکی است اما شما خود نیز می‌توانید مجموعه کلمات دلخواه خود را به آن بیافزایید.

پس از نصب کردن برنامه، آن را اجرا کنید. ابتدا زبان برنامه از شما پرسیده می‌شود که می‌توانید به دلخواه خود انتخاب کنید (من انگلیسی را انتخاب می‌کنم چون آلمانی و ترکی را بلد نیستم). در پنجره‌ی Settings که اولین بار به صورت خودکار باز می‌شود، می‌توانید دیکشنری دلخواه خود را با زدن دکمه‌ی Browse اتنخاب کنید (من Pure English را اتنخاب می‌کنم که حاوی ۱۵۰۰ کلمه انگلیسی به انگلیسی مناسب برای آزمون GMAT می‌باشد). با زدن دکمه Create a New Dictionary نیز می‌توانید دیکشنری (یعنی مجموعه لغات) دلخواه خود را به این برنامه اضافه کنید.

سایر تنظیمات عبارتند از: مدت زمان بین دو سؤال، نوع سؤالات (چهارگزینه‌ای/جاخالی)، و اجرای اتوماتیک برنامه با بالا آمدن ویندوز. ضمناً برای نصب این برنامه باید Microsoft .NET Framework 3.5 را روی کامپیوتر خود قبلاً نصب کرده باشید (دانلود).

البته این نرم‌افزار، به دلیل محدودیت مجموعه لغات آن، یک نرم‌افزار ایده‌آل برای یادگیری لغات در زبان‌های مختلف نیست اما سادگی آن می‌تواند یک مزیت عالی برای آن باشد. در پست دیگری در مورد نرم‌افزار رایگان mnemosyne صحبت کردم که علاوه بر داشتن ویژگی‌های مثبت این نرم‌افزار، محدودیت‌های آن را نیز ندارد (در اینجا می‌توانید بخوانید). اگر هم در طول روز به میزان خوبی به اینترنت دسترسی دارید، استفاده از سرویس رایگان Quizlet هم می‌تواند برای شما در یادگیری زبان انگلیسی و نیز حوزه‌های یادگیری دیگر مفید باشد (اینجا بخوانید).



بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/۱٩

It's Like the Oscars® for WordPress®

trophy

Submit your favorite WordPress Theme, Plugin, Site or Personality, heck add yourself!. From all the submissions, Nominees will be chosen based on number of popular votes, and after a final round of voting the Winners will be awarded the "best of" honors for the year based on your votes and by our panel of judges. Did we mention our sponsors are helping us with the most massive giveaway of WordPress goods; ever?



ادامه سخنم ...

آیا از سه راهکار روانی در پیامها و تبلیغات خود برای فروش استفاده می کنید؟

آیا از سه راهکار روانی در پیامها و تبلیغات خود برای فروش استفاده می کنید؟اگر شما فروشنده ای هستید که با شرکت های مختلف در ارتباط باشد یا شرکتی هستید که به افراد خدمات ارائه می کنید، در هر صورت گاهی مجبور خواهید شد که ارزشهای خود را از طریق تبلیغات نوشتاری، تلویزیونی، تماس های تلفنی و یا حضور در جلسات به اطلاع مشتری برسانید.
موفقیت در توجیه مشتریان، موفقیت در تجارت است.خبر خوش آنکه برای تهیه یک پیام تأثیرگذار احتیاجی نیست که شما یک نویسنده یا سخنران حرفه ای باشید. به آسانی می توانید با استفاده از ۳ راهکار زیر نتایج غیر قابل باوری را بدست آورید.
● راهکار شماره ۱: الگوهای ذهنی مخاطب را به هم بریزید
سوالات، بحث های متفرقه و واقعیت های اجتماعی را پیش بکشید. به این ترتیب ذهن مخاطب تحریک می شود و سلول های خاکستری مغز به فعالیت وادار می شوند. الگوهایی که در ذهن قرار دارد، از بین می رود و حواس مخاطب متمرکز می شود. پرسیدن سوال بسیار مفید است زیرا ذهن را در حالت پاسخگویی و آمادگی در می آورد.
تأثیر روانی راهکار شماره ۱ همین است که ذهن مخاطب را تحریک می کند تا برای شنیدن حرف های شما آماده شود.
● راهکار شماره ۲: روی مشکل مشتریان تمرکز کنید
آیا موضوع اصلی صحبت های شما "ارائه راه حل" است؟ به این ترتیب به فروش خود صدمه خواهید زد. به تبلیغات اطراف خود بنگرید. همه آنها به سهولت استفاده، فراگیری و برتری محصول خود اشاره می کنند. به این عبارات بسیار پرداخته شده است. در صورتیکه این مفاهیم باید در پس زمینه قرار بگیرند. در ملاقات ها و مکالمات حضوری نیز باید به این موضوع توجه شود. مردم تا زمانی که مشکل خود را درک نکنند اهمیتی به راه حل شما و ویژگی های آن نمی دهند. قبل از اینکه راه حل خود را مطرح و روی آن پافشاری کنید، مطمئن شوید که مخاطب شما مسئله و مشکل خود را کاملاً حس کرده و درگیر آن شده است. با دوباره طرح کردن مسئله، مشتری را متوجه اهمیت موضوع نمایید. هنگامی که شنونده با حرکات سر خود شروع به تأیید مسائل و مشکلات مطرح شده نمود، زمان ارائه و فروش راه حل فرا رسیده است.
● راهکار شماره ۳: یک تصویر ذهنی برای مشتری ایجاد کنید
فرض کنید که یک طراح کلاه می خواهد برای محصولات خود تبلیغ نماید. جملۀ "من یک طراح هستم و طرحهای من توسط تولیدکنندگان مختلف به بازار عرضه شده است" خیلی تکراری و بی تأثیر خواهد بود. بهترین راه ارائه تصویر ذهنی به مخاطب است. در این مثال او می تواند از کلاهی که هنرپیشه معروف سینما در یکی از فیلمها به سر گذاشته بود، آغاز کند و وقتی این تصویر در ذهن شنونده تشکیل شد، بگوید که طراحی آن کلاه توسط او انجام شده است. این روش را می توان در صحبت کردن با یک فرد یا یک گروه به کار گرفت.
مردم افکار خود را با تصاویر به خاطر می سپارند. به همین علت امروزه آرم ها و تصاویر تبلیغاتی بسیار کارا شده اند. نفوذ به بخش تصویری مغز ،قوی ترین راه برای ایجاد ارتباط با افراد است.
راهکار شماره ۲ و ۳ را ادغام کنید تا مخاطب تصویر روشنی از مشکل خود را در ذهن داشته باشد. در این صورت نیازی به هیچ کار دیگری نیست. خو آنها به سراغ شما خواهند آمد.
● آیا استفاده از هر ۳ راهکار ضروری است؟
جواب این سوال منفی است. شما می توانید از یک یا دو راهکار در جهت هدف خود استفاده کنید. در واقع، ممکن است یکی از این روشها در مورد بخصوص شما و نتیجه ای که می خواهید بگیرید، به کار نیاید.ویژگی این ۳ مورد این است که در عین سادگی حداکثر تأثیر را دارند.
به ساختار این مقاله نگاه کنید. فرض کنید که این مقاله مقدمه ای برای شروع یک سخنرانی در مورد فروش در یک شرکت بزرگ صنعتی بود. من از مسائل مربوط به آن صنعت خاص سخن نگفتم، بلکه صحبت خود را از این سوال شروع کردم که آیا شما از این ۳ راهکار برای فروش استفاده می کنید؟ و به این ترتیب توجه شما را به خود جلب کردم.شما نیز در صحبت کردن با افراد مختلف می توانید از همین روش استفاده کنید. ضمناً این کارها نه فقط برای پیامهای شفاهی بلکه در هر خبرنامه، تبلیغات، وب سایت و هر مکانی که شانس جذب مشتریان جدید وجود دارد، قابل استفاده هستند.
نویسنده: Michel Neray مترجم:eMarketingway.ir ناشر: eMarketingway.ir


بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/۱٧

برگرفته از ویستا

۱۰۰ ایده بازاریابی برای تجارت سودآورهرچقدر استراتژی جامعی برای بازاریابی داشته باشید، باز از دانستن نکاتی جهت هدف گیری دقیق مشتریان محصولات و خدمات تان بی نیاز نخواهید بود. در ذیل یکصد نکته بازاریابی برای کلیه کسب و کارهای خرد و کلان ارائه می گردد.
▪ ایده های کلی
۱) نگذارید روزتان بدون پرداختن به حداقل یک فعالیت بازاریابی شب شود.
۲) درصدی از درآمد ناخالص خود را به عنوان بودجه سالیانه بازاریابی تعیین کنید.
۳) هر سال اهداف خاص بازاریابی را تعیین و هر سه ماه یک بار آنها را ارزیابی و تنظیم نمایید.
۴) یک پوشه برای نگهداری ایده های بازاریابی اختصاص دهید.
۵) هر روز و هر ساعت کارت ویزیت را همراه تان داشته باشید.
۶) یک سنجاق سینه شخصی با آرم شرکت تان طراحی کنید و در جلسات به کت خود بزنید.
▪ بازار هدف
۷) نسبت به تحولاتی که شاید روی بازار هدف، محصول یا استراتژی بازاریابی شما تاثیر بگذارد، هوشیار باشید.
۸) مطالعات تحقیق بازاریابی درباره حرفه، صنعت، محصول و گروه های بازار هدف خود را بخوانید. ...


ادامه سخنم ...
بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/۱٦

کتابت را جا بگذار. هر کجا که هستی. کنار ساحل در حال حمام آفتاب. منتظر اتوبوس در ایستگاه. توی کافه. سوار بر مترو. روی صندلی پارک، مسجد ، کلیسا و کنار پیاده رو و هر جا که هستی. کتابی خریده ای بخوان با خودت به خانه نبر و آن را در قفسه کتابهایت توی قفس مگذار. آن را جا بگذار. شعار سال کشور ایتالیا و اروپا و گسترده شده حتی تا ترکیه. ایده‌ی کتابخانه جهانی و مطالعه‌ی آزاد برای همه با دسترسی ارزان و رایگان. کافی است برچسبی بچسبانی و نامت و آخرین جایی که بعد از خواندن رها کردی اش را بنویسی هر کجا کتاب را یافتی بخوانی و نامت و آخرین محل را یادداشت کنی و بگذاری برای بعدی.

آمار نشان می دهد بیش از دو و نیم میلیون کتاب در دنیا به این روش رها شده و مطاله می شوند. ساده است آری برچسبی بچسبان به اشتراک بگذار و دنبال کن و به همین سادگی کتابخانه ای بساز که یک کتاب اگر سهم تو در آورده هایت است میلیون ها کتاب سهم تو در برداشته هایت است.

شعاری انسانی و جانی بای دنیای انسانی و زندگی انسانی.

http://www.bookcrossing.com/

این هم آدرس سایتش. تو هم ای دوست کتابت را جا بگذار

1. Label 2.     Share

3. Follow

حالا شروع کن

تو هم ای دوست کتابت را جا بگذار

تو هم ای دوست کتابت را جا بگذار



بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/۱٤

برگرفته از: والس

 

 

برگزیده تندیس طراحی جلد کتاب در چهارمین دوره جایزه ادبی روزی‏روزگاری مشخص شد.

به گزارش روابط عمومی این جایزه، مجموعه "دور تا دور دنیا" به طراحی فرهاد فزونی و منتشر شده از سوی نشر نی توانست مقام نخست این جایزه ادبی را در بخش طراحی جلد کتاب به خود اختصاص دهد.

این طراحی از میان سه نامزد تندیس جایزه که به ترتیب حروف الفبا؛ مجموعه "جهان نو" طراح: مجید عباسی/ نشر چشمه، مجموعه "دور تا دور دنیا" طراح: فرهاد فزونی/ نشر نی و کتاب "کارِ گل" طراح: ایمان صفایی/ نشر آگه بودند بر اساس آراء داوران به عنوان برنده تندیس این بخش معرفی شد.

داوران این جایزه ادبی که عبارت هستند از امیر احمدی‌آریان، فرشته احمدی، امیرحسین خورشیدفر، شهلا زرلکی، ارسلان فصیحی و لادن نیکنام طی دو مرحله رای‌گیری از میان طرح جلدهایی که کمیته فنی بخش طرح جلد به عنوان بهترین طراحی‌های جلد سال 1388 انتخاب و معرفی کرده بود، ابتدا سه نامزد دریافت تندیس را مشخص کردند و پس از مشخص شدن این نامزدها، با رای گیری مجدد، برنده تندیس جایزه در این بخش معرفی شد.

بر پایه اساسنامه جایزه روزی روزگاری، هیات داوران موظف است از میان کتاب‌های معرفی شده توسط کمیته فنی و با لحاظ کردن نقش طرح جلد در فروش و معرفی محتوای ادبی کتاب و کمک به ارتقاء کتاب‌خوانی، طرح جلد برتر را در دو مرحله رای‌گیری مشخص کند.

کمیته فنی جایزه نیز که تشکیل شده از پریسا تشکری، شهرزاد چنگلوایی، ابراهیم حقیقی، هما دلورای، ایمان راد، علیرضا مصطفی‎زاده پیش از این طرح جلد‌های «تالار پذیرایی پایتخت» طراح: مجید کاشانی/ نشر سوره مهر، مجموعه «جهان نو» طراح: مجید عباسی/ نشر چشمه، مجموعه «دورتا دور دنیا» طراح: فرهاد فزونی/ نشر نی، «رابرت کندی از غرق شدن نجات یافت» طراح: فرهاد فزونی/ نشر نی، مجموعه «طنزهای وودی آلن» طراح: سیاوش تصاعدیان/ نشر بیدگل و «کارِ گل» طراح: ایمان صفایی/ نشر آگه را به عنوان بهترین طراحی‌های جلد در سال 1388 از میان کتاب‌های منتشر شده در حوزه‌های رمان، مجموعه داستان، ادبیات نمایشی ایرانی و ترجمه انتخاب و به هیات داوران جایزه معرفی کرده بودند. کمیته فنی جایزه در این بخش موظف است بهترین طراحی‌ها را از منظر فنی و گرافیکی به هیات داوران معرفی کند.

لازم به ذکر است که در این دوره از جایزه روزی روزگاری کتاب‏های؛ "آفتاب پرست نازنین" نوشته محمدرضا کاتب نشر هیلا در بخش رمان، "شاخ" اثر پیمان هوشمندزاده نشر چشمه در بخش مجموعه داستان، "آلیس" نوشته یودیت هرمان ترجمه محمود حسینی‌زاد نشر افق در بخش اثر داستانی غیر ایرانی و "رقصی چنین..." اثر محمد رضایی‌راد در بخش ادبیات نمایشی چهار تندیس دیگر این جایزه را به خود اختصاص داده‌اند.

 

    

    چند کتاب از مجموعه دور تا دور دنیا



بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/۱٤

برگرفته از: خوارزمی نشریه اینترنتی برترین های آی تی

وب‌سایت‌ها، امروزه به بخشی از زندگی و بعضاً هویت خیلی از ما تبدیل شده اند. هویتی که قطعا علاوه بر زیبایی درون، باید از آراستگی ظاهری هم برخوردار باشند، درست مثل لباس و مدل مو!

مجموعه‌ای از چند طراحی زیبا و الهام‌بخش وب‌سایت از سراسر وب انتخاب شدند که در ادامه مشاهده می‌کنید.  تنها مشخصه‌ی انتخاب، طراحی ظاهری وب‌سایت‌ها بوده…

۱. Seymourpowell
برای مرور، نیازمند اینترنت پر سرعت هستید.

http://www.seymourpowell.com/

WebDesign01

2. Matthias Dittrich
وب‌سایتی مبتنی بر فلش، واسط کاربری ساده



ادامه سخنم ...
بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/۱٤

برگرفته از:وبلاگ رسانه

اگر شما هم دستی در طراحی سایت و یا پیاده‌سازی قالب وبلاگ داشته باشید مطمئنا با سایت‌هایی که قالب‌های رایگان ارائه می‌دهند کم‌وبیش آشنا هستید. طی چند سال گذشته تعداد این سایت‌ها به‌طور چشمگیری افزایش داشته‌اند که علت آنرا می‌توان استقبال طراحان و برنامه‌نویسان وب دانست. در این مطلب ۲۰ سایت ارائه‌دهنده‌ی قالب‌های رایگان معرفی می‌شوند. استفاده از این قالب‌ها کاملا رایگان بوده به‌شرط اینکه لینک طراح اصلی آن از زیر قالب حذف نشود. در صورت تمایل می‌توانید با پرداخت مبلغی ناچیز به طراحی اصلی لینک طراح قالب را حذف نمایید. (لازم به توضیح نیست که حذف این لینک‌ها از کد قالب‌ها بدون پرداخت حق طراح اصلی قالب کار غیراخلاقی و غیرحرفه‌ای بوده و در صورتی که برای کارهای تجاری از قالب استفاده شود حق پیگیری قانونی برای طراح اصلی محفوظ است.)
در این‌گونه سایت‌ها طراحان و برنامه‌نویسان و سایر علاقمندان می‌توانند قالب‌های متنوعی منطبق با پروژه و سلیقه‌ی خود بیابند. از آنجایی که استفاده از این قالب‌های رایگان آزاد بوده و محدودیت خاصی بجز حفظ لینک طراح اصلی قالب ندارند معمولا علاوه بر کد قالب، سورس فایل‌های تصویری نیز با فرمت PSD در اختیار استفاده کنندگان قرار می‌گیرند.



ادامه سخنم ...
بازدید : مرتبه
تاريخ : ۱۳۸٩/٩/۱

برگرفته از آی تی بلاگ

حتما با شنیدن نام کتابخانه تصوری از مکانی پر از کتاب و میز و نیمکت ها برای نشستن بر روی آن و مطالعه کتاب در محیطی آرام و ساکت  است اما شاید تصور آن را تا بحال نکرده باشید کتابخانه می تواند جایی باشد برای دراز کشیدن و لم دادن و دسترسی آسان به کتب و مجلات و شاید کارهای وب و سایر امورات با نور کافی و تکان خوردن هایی همانند گهواره باشد .

این مشخصات صندلی کتابخانه ای است که توماس میلز آن را ساخته است . ابزاری مدور که در آن به راحتی می تواند دراز کشید و در هنگامی که همچون دوران کودکی در گهواره به ملایمت تکان میخورید غرق در دنیای کتاب و مطالعه شوید . این کتابخانه سیار و مدور که تماما از چوب ساخته شده دارای ارتفاعی در حدود دو متر و نیم بوده و قیمت آن ۶۰۰۰ یورو می باشد .

با وجود این وسیله که از آن میتوان بعنوان مبلمان هم در اتاق خود استفاده کرد دیگر لازم نیست رنج یافتن کتابخانه را هم تحمل کرد.

+

منبع و اطلاعات بیشتر



پيش نوشت‌ها
امکانات جانبی

ایمیل خود را برای اشتراک در فید کلاس مجازی وارد کنید:

Delivered by FeedBurner